Plus i kanten Haninge C

Jag har väldigt länge tyckt att Haninge C är ett tråkigt centrum men det har blivit en aning bättre sen dem byggde om. Det har blivit större och fler butiker har kommit dit.

Nu vill jag ge centrumet ett plus i kanten.

Idag när jag skulle parkera i garaget så upptäckte jag att dem har gjort familjeparkeringar närmast entrèn.(Det har inte funnits tidigare). Ok bara fyra stycken men det är bättre än inga. Det är guld värt för oss barnfamiljer. Det värsta som finns är när någon ställer sig så nära att man inte ens får in barnen i bilen. Men nu slipper vi det, för dessa platser var STORA.

TACK FÖR DET HANINGE CENTRUM!


Kommentarer
Postat av: Rebeccas.se

Det var ju bra!

2010-01-06 @ 20:53:47
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0