Min prinsessa

Imorgon är det tre veckor sedan Meja började hos dagmamman. Tyvärr går det inte som vi(jag och Ronnie) vill. När dem är inne och leker så är Meja nöjd och trygg. Men så fort dem kommer ut och går tex till parken så blir Meja som förbytt. Hon gråter och gråter, ropar efter mig och vill inte göra någonting. Det gör ju så grymt ont i hjärtat när jag vet att det är så här. Men det är väl bara att kämpa på, förhoppningsvis vänder det snart.

Tyvärr kom Meja hem från mormor idag med feber och en väldigt snorig näsa så det blir hennes första "sjukdag" imorgon. Hoppas att hon blir frisk snabbt min lilla sessa.


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Usch, jag lider verkligen med dig... Det kommer att vända förr eller senare. Jag tycker du ska ta ett ordentligt snack med dagmamman och komma överrens om hur ni ska göra för att underlätta så mkt som möjligt för Meja!

2010-01-25 @ 09:11:25
URL: http://www.magdis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0