Träning

Nu har jag kommit igång väldigt bra (om jag får säga det själv) med träningen efter sommaren och allt. Jag gick upp två kilon under sommaren och dem satte sig på magen på en gång. Varför på magen, det är ju så irriterande.
Hur som helst så försöker jag träna tre gånger i veckan. Med mig har jag Magdalena och vi kämpar tillsammans.
Idag provade vi på Afrodans men det var inte vår grej kände vi. Men man måste ju prova för att få veta, nu behöver vi inte tänka på Afrodans något mer.

Mitt mål denna gång är att gå ner fem kilo till, då har jag gått ner totalt 13 kilo.
Jag lovade min dietist att jag ska ha gått ner dem fem kilona tills nästa gång vi ska ses, den 3 nov.
Det gäller att ligga i om jag ska klara av det.

Magdalena, nu kör vi järnet!

Kommentarer
Postat av: Karin

Uj, dans överhuvudtaget. Fy fasen... :-)

Skönt att det går framåt. Jag väger mig inte ens, det är bara kul att träna så jag bara kör.

2009-09-30 @ 12:22:15
URL: http://www.bengalning.net
Postat av: Magdalena

JA!JA!JA! JAG ÄR LADDAD! :-D ;-)

2009-09-30 @ 19:16:30
URL: http://www.magdis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0