Kväll/natt som ej slutade som vanligt

Kvällen började på gymmet men slutade på SÖS akuten.

Kvällen började som sagt på gymmet. Det var arm och rygg träning som stod på schemat. Allt går bra till jag ska köra näst sista maskinen.
Jag kände av en svag konstig värk i huvudet och tänkte att det var väl dags för huvudvärk, jag hade ju varit ganska trött och seg under dagen. Jag satte mig på maskinen och tog i. Hann inte köra så länge tills det bara small till i huvudet och värken blev enorm. Jag kan inte förklara hur ont det gjorde men läskigt var det.
Jag satte mig ner och vilade,  efter ca 10 minuter så kändes det okej men jag hade fortfarande ont.
Ronnie och jag åker hem och när jag satte mig i soffan så vart det lite värre. Jag ringde till sjukrådgivingen som tyckte att jag skulle åka in till akuten och kolla om det kunde vara en blödning eller en sträckning.
Väl inne på akuten så fick jag svara på lite frågor och dem tog prover. Efter det var det bara att vänta på läkaren. Under tiden vi väntade på läkaren så försvann värken mer och mer. Den kom tillbaka till och från bara.
Efter ca tre timmar kom läkaren in till mig. Han frågade en massa frågor, sen fick jag göra ganska många balansövningar. Alla övningar fick jag godkänt på plus att värken började försvinna så han tyckte inte att det fanns något att vara orolig över. Men om jag fick ont igen eller om jag fick domningar så skulle jag komma tillbaka.

Idag mår jag ganska bra, har lite ont i huvudet och är hemskt trött. Så nu ska jag ta det lugnt fram tills jag blir hämtad av Becca, så ska vi åka till sickla för lite shopping och sen möter vi upp Linda för att sen gå på bio och se "Flickan som lekte med elden"

 

Kommentarer
Postat av: Karin

Men fy fan vad läbbigt... :-o Skönt att det inte verkade vara någon fara iaf och att de kollade upp dig. Var försiktig!

Hoppas att shoppingen blir bra och att filmen är värd att se. Kram kram!

2009-09-18 @ 10:49:07
URL: http://www.bengalning.net
Postat av: Magdalena

Så skönt att det inte verkade vara nån fara. Du skrämde mig ordentligt där... Sköt om dig nu, vännen! Kram

2009-09-18 @ 13:36:05
URL: http://www.magdis.se
Postat av: Susanne

Huh, vad läskigt!!! Tur att allt var OK i alla fall. Ha en trevlig biokväll!

Kram

2009-09-18 @ 20:11:59
URL: http://yssasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0