Flickan som lekte med elden.

Igår var jag, Linda och Becca ute på äventyr. Jag och Becca utan barn och sambo, Linda utan katt och sambo. Vi gick på en shoppingrunda i Sickla.
Jag handlade mest kläder till Wiggo, Meja fick några strumpor. Wiggo har växt ganska mycket under sommaren så han behövde nya kläder, Meja har fått låna kläder av Alicia och så har vi kläder kvar efter Wiggo så hon har så hon klarar sig.
Iallafall, efter vår shoppingrunda så satte vi oss på ett pastahak och åt en god middag. När vi var mätta och belåtna så gick vi mot biografen och köpte det solklara biosnasket, popcorn.
Filmen började och filmen slutade.
Jag tyckte inte att filmen var jättebra. Trodde den skulle vara bättre, som första filmen (Män som hatar kvinnor), den var grymt bra. Men i denna så var det en massa dåliga skådisar och kvaliteten kändes lite budget.
Mitt betyg på"Flickan som lekte med elden" blir:
JJ av JJJJJ

Jag hoppas verkligen att tredje filmen "Luftslottet som sprängdes"  blir betydligt mycket bättre än tvåan.



Tack Linda och Becca för en härlig kväll. Jag hade det jättetrevligt.

Kommentarer
Postat av: Karin

Trist att filmen inte var någon höjdare, ibland har man bara för höga förväntningar.

Låter iaf som en riktigt trevlig dag iaf och det är ju huvudsaken. :-D

2009-09-19 @ 22:40:03
URL: http://www.bengalning.net
Postat av: Linda

Tack själv alltid lika kul att ses, jag tyckte dessutom att filmen va bra.

2009-09-20 @ 09:29:26
Postat av: Rebecca

Tack för en trevlig eftermiddag/kväll! Jag tyckte filmen var bra, men ettan var bättre. Men så tyckte jag om böckerna också. Han som spelade Dag Svensson var kass, men de andra var bra tycker jag.

2009-09-24 @ 00:38:31
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0