Gekåsfynd

Nu är jag hemkommen från Gekås. Det har varit en galen helg. Jag har ALDIG varit med om att det varit så mycket folk där. Vi kom inte fram med kundvagnarna för att det var folk precis överallt.
Jag har köpt nästan alla julklappar, kläder till mig, hygienartiklar, rengöringssaker mm.
Tog kort på min nya jacka och kofta men korten vart jätte konstiga så dem hoppar vi över här i bloggen. Några kort bjuder jag på men med tanke på att det är en del julklappar så blir det inte så många bilder.

Scarf 39:95:-     Halsband 49:95:-

Långtröja 69:95:-, köpte även en grå.

Blixtentröja 79:95:- Byggare bob set 89:95:-


Kommentarer
Postat av: Rebeccas.se

Fina grejer, scarfen var jättefin!

2009-11-09 @ 09:42:35
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Magdalena

haha, Becca snodde min kommentar. Skulle skriva att det var fina grejer, och sjalen var verkligen supersnygg :-)

2009-11-09 @ 10:46:34
URL: http://www.magdis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0