Fix, packning och avresa

Jag har i flera dagar fixat, trixat, packat och handlat inför vår spanienresa. Men jag kommer hela tiden på saker som måste med, det tar aldrig slut. Det kommer att sluta med att vi har en övervikt på 100 kilo eller nåt. Visst, mycket kan man säkert köpa i spanien men varför ska jag slösa pengar på nåt jag redan har. Sparar hellre pengarna till nåt annat skoj. 
Det som är kvar att göra är att packa mina kläder och en liten mathandbagageväska, men det gör jag imorgon bitti.
 
Imorgon kl: 12:30 börjar resan mot skavsta och kl:16:00 sitter vi på planet mot värmen. Underbart!!!!!!

Ha en riktigt bra vecka så hörs vi när vi kommit hem.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Åååh ha det nu så underbart skönt!!!! KRAM

2009-05-10 @ 22:57:00
URL: http://sanna1981.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hoppas ni får det riktigt underbart nu - och njut lite åt mig på en gång ;)



När ni är tillbaka hoppas jag att Knyttet ska ha kommit ut... :D

2009-05-11 @ 19:32:01
URL: http://yssasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0