Magsjuka

Förra veckan var Meja sjuk. Vi trodde att hon var dålig på grund av nya tänder. Hon hade feber, lös i magen och hängig. Vi trodde även att hon hade öroninflammation men det sa läkarna att det inte var. Hon hade helt enkelt ett virus i kroppen. På lördag eftermiddag kräktes Meja och vi trodde att det var för viruset.

Tills i söndags kväll då jag vart sjuk. Jag satt på toaletten hela natten och igår kräktes jag en gång. Det var bara att konstatera att vi åkt på magsjuka.

Meja är frisk nu men jag är fortfarande lite dålig. Jag känner mig hängig och orkeslös. Har precis fått i mig en rostat bröd macka och det var gott.

Jag kan inte minnas när jag var magsjuk sist så det var väl dax. Men fy vilken jobbig sjukdom. Igår orkade jag inte göra nåt i huvudtaget. Låg i sängen hela dagen. Tur att min mamma är nere hos oss nu så hon kan ta hand om barnen.

Hoppas på ett snabbt tillfrisknande. Jag önskar inte ens min värsta fiende detta, om jag hade nån. 


Kommentarer
Postat av: Karin

Usch, det är nog den värsta sjukan man kan ha. Skönt att du fått i dig lite ätbart iaf. Kram på er!

2009-03-24 @ 14:09:15
URL: http://www.bengalning.net
Postat av: Rebeccas.se

Usch usch. Skönt att det går åt rätt håll. Krya på dig!



Kramar

2009-03-24 @ 21:57:55
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Susanne

Fy, stackars dig!

Krya på dig!

Kram

2009-03-25 @ 09:14:56
URL: http://yssasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0