Här tar vi det lugnt

Vi har haft en väldigt lugn och slapp vecka. 
Wiggo har varit ledig från dagmamman då hon är på semester, Ronnie har jobbat, jag har varit jättetrött och Meja har varit och är fortfarande lite sjuk. Hon har haft feber till och från hela veckan, imorse vaknade hon och var röd runt och i öronen. Hon var även svullen och röd ut från örat ner mot kinden. Det första som slog mig var öroninflammation.
Ringde VC för att få en tid idag men där var det redan fullbokat, så jag fick ringa närsjukhuset och fick en tid. Väl där så visade det sig att Meja var frisk i öronen, skönt. Läkaren kunde inte förklara varför Meja var svullen, hon hade aldrig sett nåt sånt förr. Vi skulle iallafall avvakta och se, vart det värre så skulle vi återkomma.
Nu har svullnaden och rodnaden lagt sig nästan helt, nu hoppas jag på en natt med sömn. Det har blivit lite dåligt av det dom senaste nätterna.

Wiggo är ledig i två veckor till, så nästa vecka ska vi försöka hitta på nåt roligt att göra.


Kommentarer
Postat av: Rebeccas.se

Hoppas Mejsan kryar på sig snart!

2009-03-22 @ 20:27:18
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Magdalena

Ni verkar ha sån himla otur med de mest mystiska sjukdomar... Hoppas hon piggar på sig snart! Kram

2009-03-23 @ 08:36:40
URL: http://www.magdis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0