Återställda

Sådärja, nu ska vi vara återställda, hoppas jag. Meja vart friskförklarad i tisdags och jag vart det igår. Varken Ronnie eller Wiggo har blivit smittade. Vi trodde Wiggo hade fått det i torsdags men det var ett falskt alarm.
Wiggo åkte med mormor hem till Norrtälje igår och ska vara där tills på torsdag. Han ska leka med Ecco(hunden), dem ska åka till bussgaraget(mormor har jobbat där), gå till leksaksaffären och en massa andra saker. Han ringer oss flera gånger och berättar vad dem gör och så vill han veta vad vi gör. Han vill ju inte missa nåt.
Meja ser ut som ett frågetecken och undrar säkert vart Wiggo tagit vägen. Men hon inser också att nu har hon alla leksakerna för sig själv.
Det känns lite konstigt att bara vara tre här hemma. Men jag tror att Meja behöver lite egentid med mamma och pappa, precis som Wiggo behöver ibland också.
Nej nu ska det fixas lite här hemma sen ska vi iväg på några småäreenden. Må så gott!

Uppdatering: Jag var nog lite för snabb med att skriva att vi var återställda för nu har Wiggo sprungit på toaletten och gjort nr2 ett par gånger uppe hos mormor. Varför kan vi inte bara få slippa det här nu. Vi är inne på vår andra vecka, snart tredje. Pust alltså.


Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas att det snart går över för Wiggos del, ni har haft er beskärda del av sjukdomar nu!

Många kramar, ni är så söta som hör av er och undrar!

2009-03-29 @ 22:38:31
URL: http://www.bengalning.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0