Underbar lördag

Denna underbara lördag började vi med en god frukost. Sen tog vi en långpromenad som varade i ca 1½ timme.
När vi kommit hem så åt vi en god lunch. Efter lunchen åkte Wiggo och mormor till affären. Då passade jag Ronnie och Meja på att ta fram poolen och fyllde den med vatten och tog oss ett härligt dopp. När Wiggo och mormor kommit hem så fikade vi och sen var det full lek i poolen. Jag passade på att sola lite, så skönt.
Till middag vart det grillad kyckling, färskpotatis och sås. Efter middagen gick alla förutom jag ut på en promenad till en park. Då la jag mig i sängen och läste i min braiga bok. Nu ska vi mysa i soffan med godis och popcorn.
Sammanfattningsvis så har det varit en skön och mysig lördag med familjen.

Det bästa av allt är att Ronnie jobbade sin sista dag igår och har nu semester i sex veckor. Nu ska det bli slappa av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0