Midsommarafton

Igår var vi hemma hos Karin, Morgan och Freja för att fira midsommar. Det var riktigt trevligt och väldigt lugnt. Precis så som jag tycker att en midsommarafton ska vara. Tyvärr var Morgan tvungen att lämna oss precis innan det var dax att börja grilla. Han hade jouren och fick självklart ett jobb då. Men han kom hem lagom till sista kvällsfikat innan vi skulle åka hem.
Tack Karin med familj för en trevlig midsommarafton.

Tyvärr slutade kvällen inte så roligt för min del. Jag fick så jäkla ont i mitt mellangärde precis när jag skulle sova. Den smärtan jag hade var den värsta smärta jag haft under min tid med min magkatarr. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Ett tag funderade jag på att åka in till akuten men jag härdade ut och till slut somnade jag. Jag fick ca tre timmars sömn i natt så jag är ganska slut idag. Jag passade på att sova när Meja sov sin förmiddagslur.

Jag fattar inte varför jag aldrig blir frisk från den här skiten. Jag går och oroar mig hela tiden att jag ska få ett "anfall". Det spelar ingen roll vilken medicin jag äter eller att jag äter en skonsam kost, den vill inte försvinna.
Men men sånt är livet brukar man ju säga.


Kommentarer
Postat av: Karin

Det var väl kycklingen som jag kryddade för starkt? :( Felåt! Jag har jättedåligt samvete nu.

Men tack iaf för trevligt sällskap, det var jätteroligt att ni ville komma förbi! Krama om alla från mig!

2009-06-20 @ 19:03:13
URL: http://www.bengalning.net
Postat av: Rebecca

Men fy! Stackars dig som har så ont, jag hoppas verkligen du slipper det där pronto!



Kramar

2009-06-21 @ 23:16:28
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0