Gekås

De få leksakerna som vi hittade.

Wiggos dagmammarutrustning, ca 440:-

Wiggos vardagsvinterjacka, 149:-

Mejas dagmammautrustning+ en vardagsvinterjacka, ca 520:-

Wiggos kläder. Den gula t-tröjan kostade 9:95:- det kallar jag fynd

Mejas kläder

Mössor, vantar och kragar hade inte kommit in ännu så det får vi köpa här hemma istället.
Vi köpte även hygienartiklar, bilsaker, väldigt  lite kläder till mig, ganska mycket kläder till Ronnie, pyjamasar som jag glömt fota, täcke till Meja mm.  
Det vart en hel del trots dåligt utbud. En sak är säker, DET ÄR SÅ JÄKLA KUL ATT SHOPPA PÅ GEKÅS. 

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Åh vilka fina saker!! Jag längtar... :-)

2009-07-11 @ 10:10:09
URL: http://www.magdis.se
Postat av: Karin

Vad mycket ni hittade ändå! Nästa år kanske det blir en resa för oss också. Kram kram så hoppas jag att vi både hörs och ses snart!

2009-07-11 @ 22:52:48
URL: http://www.bengalning.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0