Vardag igen

Idag är Wiggo hos dagmamman för första gången sen den 18 december. Han såg fram emot att få träffa sin kompisar och självklart dagmamman. Han är äntligen frisk och äter massor och vi är så glada över att det är över nu. Hoppas bara att vi får hålla oss friska ett tag. Det behöver vi, framförallt Wiggo.

Meja och jag åkte och shoppade lite mat efter att vi lämnat Wiggo. Det var riktigt skönt att komma ut lite, även om det bara var för att handla mat.

Tanken är att jag ska gå och hämta Wiggo men det känns inte så lockande nu när det regnar. Jag tror att bilen ropar efter mig. F-n va lätt det är att komma med undanflykter. Nej jag ska ta mig sjutton gå iallafall. Jag köpte ett regnställ på Gekås när jag var där i höstas, för att jag skulle kunna gå i regnet så jag kan inte skylla på kläderna heller. Ska jag gå ner i vikt så är det bara att gilla läget och röra på fläsket i alla väder.

Apropå att gå så går Meja mer och mer. Hon kan ibland ställa sig mitt i vardagsrummet och bara gå runt runt med ett stort leende på läpparna. Hon gillar verkligen att gå.

Nu måste jag sätta fart. Må så gott kram


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Vad skönt för er med lite vardag igen! Duktig Meja som går så mkt :-)

2009-01-21 @ 08:42:45
URL: http://www.magdis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0