Tyst det är i huset

Vilken tystnad det råder i huset. Alla sover förutom jag som knappt sovit nåt i natt. 05:30 fick jag nog och gick upp. Alla i familjen har varit sjuka under jullovet, förutom jag. Jag trodde att jag var safe men ack va fel jag hade. Jag har en näsa som bara rinner och rinner, jag har en hosta som aldrig vill ge med sig och jag har en hals som känns stor som en fotboll. Det märkliga med halsen är att den känns bedövad fast ändå har jag väldigt ont när jag sväljer. Mycket märklig historia måste jag säga.
Det är lite typiskt att jag ska bli sjuk nu när jullovet snart är över och allvaret börjar igen. Alltid är det nåt.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Usch, stackars dig! Hoppas det går över fort!

Kram

2009-01-04 @ 12:28:16
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0