Mejas presenter

Meja har fått några presenter som jag tänkte dela med mig av.

I torsdags på självaste födelsedagen fick Meja besök av gudföräldrarna Becca och Danne. Självklart var Alicia och Tobias med. Vi åt middag, fikade och babblade. Ungarna röjde som bara den, dem var mer vilda än tama.
En mysig klänning & en söt ask som kan ligga i skötväskan med russin i.

Idag var vi på kalas hos Olivia som fyllde 1år dagen efter Meja. Och där fick även Meja en present.
En ful/cool klänning.(Jag skvallrade till Carro om att Meja ville ha denna)

Och från oss fick hon:
en badkarsleksak som sprutar vatten & bubblor.
Hon fick även Little people gubbar men dem hittar jag inte.

Tack tack för presenterna! Meja är jätteglad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0