Kvällsfika

Efter att vi ätit middag så rymde jag hemifrån. Jag åkte och hämtade upp Becca så åkte vi till Eko en snabbis. Tanken var att vi skulle ta en fika på deras fik, men där var nästan alla godsaker slut så vi beslutade att åka till Mcdonalds. Där finns det alltid nåt att äta. Vi satt och babblade en massa och hade det jätte trevligt. Det var ganska länge sedan vi sågs så det fanns massor att prata om. Efter en stund åkte vi upp till Ica kvantum och hämtade mitt HM-paket som kommit, sen lämnade jag av Becca och till slut kom jag hem.
Tack Becca för vår snabb dejt. Det var riktigt trevligt och skönt att komma utanför dessa dörrar utan barn och Ronnie. Vi får göra om det snart igen.

Till Hm-paketet. När jag kom hem så provade jag kläderna och till min förvåning så kunde jag ha allt jag beställt. Det är första gången det händer. Jag är så glad. Jippi!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack för igår, vad kul att allt du beställt passade! Hur var koftan? Något att rekommendera?

2009-01-16 @ 07:15:40
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Linda S

Hurra!!!

2009-01-16 @ 09:14:11
Postat av: Jenny

Rebecca: Nja jag vet inte. Det var väl inte den bästa kvaliteten.Men för 49:- så funkar den.

2009-01-16 @ 10:51:49
URL: http://daysofjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0