Ikea, kvällsfika och Guitar hero

Idag var vi på Ikea, precis som alla andra i stockholm. Syftet med besöket var att hitta en matta till Mejas rum och lite småsaker till mig. Mattan hittade vi men inga småsaker till mig. Pga alla människor så sprang vi i stort sett igenom Ikea och tog det vi skulle ha och efter en halvtimme var vi ute vid bilen igen.

När vi kommit hem så ringer Becca och frågar om dem får komma över på en spontanfika. Visst får ni det sa jag, men ska inte vi komma till er istället så kan vi spela lite Guitar hero. (jag har aldrig spelat det) Och så vart det. Efter att vi ätit middag så for vi till dem och där bjöds det på kaffe och en god chokladtårta. Tyvärr kan jag inte äta så mycket choklad pga min magkatarr men en liten bit gick ner. Efter fikat så sattes Guitar hero på och Becca och jag rockade järnet. Ojoj va kul det var. Trodde verkligen inte att det skulle vara så kul. Det spelar jag gärna fler gånger.
Efter en stund så vart kidsen trötta och vi åkte hem.
Tack för en mysig och rockandes spontanfika familjen Becca. Nu måste vi se till att få ihop den där spelkvällen.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack för ikväll, det var jättetrevligt! Spelkväll låter jättekul!

2009-01-25 @ 22:29:45
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Rebeccas.se

En utmärkelse väntar på dig i min blogg!

2009-01-27 @ 22:02:36
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0