Fredagsbesök

Idag vid lunch fick vi besök av Wiggos gudmor Linda och Henke. Dem hade med sig lunch så vi åt på en gång. Dem hade även med sig julklappar till barnen. Vi har inte träffats sen Wiggos födelsedag(nov) så det vart en lite försenad minijulafton. Barnen öppnade sina klappar. Meja fick ett Nalle Puh aktivitetscenter och ett par mjukbyxor. Wiggo fick en gitarr och ett par mjukbyxor. Gitarren var jättefin men herregud vad den är högljudd. Någon volymknapp finns inte konstigt nog. Efter att vi lyssnat på Wiggos spelande i någon timme så säger Linda: Förlåt för att jag köpte gitarren, jag förstår om ni blir tokiga på den.:) Jag säger bara så här: Hämnden är ljuv.
Resten av dagen var rätt lugn, vi fikade, lekte med barnen och slappade.
Det var en riktig myspys dag med min kära barndomsvän och hennes underbara Henke. Tack för idag och tack för julklapparna.
Och hurrni, ha det så himla skönt i Thailand när ni åker nästa helg. Jag är så fruktansvärt avundsjuk. Jag vill också ligga och sola på en PARADISÖ. Puss och kram!

Mejas julklapp
Wiggos julklapp
Meja testar Wiggos gitarrglasögon med tillhörande microfon.
Rock Wiggo

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Vad cool Wiggo ser ut med gitarren :-D

2009-01-17 @ 20:41:50
URL: http://www.magdis.se
Postat av: Rebecca

Värsta tuffa Wiggo!

2009-01-17 @ 21:40:22
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Linda S

Tack tack vi ska slappa så mycket vi kan och sorry för världens mest högljudda present;)

Gick det att tejpa för högtalaren?



Kram L & H

2009-01-18 @ 10:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0