Facebook

För ett år sedan registrerade jag mig på facebook. Men jag fattade ingenting av sidan, allt stog på engelska(klart jag kan engelska men jag är ingen stjärna på det) så jag avregade mig en kort stund senare. Nu är det många vänner som tjatat på mig att jag ska gå med igen. Häromdagen föll jag för grupptrycket och registrerade mig igen. Och nu visade det sig att man kunde få sidan på svenska. Va bra, då kanske jag hajar bättre denna gång. Och det gör jag, man kan skaffa nya vänner, man kan få kontakt med gamla vänner och man kan skriva till vännerna. Men sen då, allt annat fattar jag mig ändå inte på.
Så snälla alla facebook-fans, kan inte ni berätta varför man är med i facebook. Vad gör man på sidan mer än det jag skrev tidigare i inlägget?


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Man samlar på vänner. Flest vänner när man dör vinner. Typ.

2009-01-23 @ 21:05:29
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Mikaela

Mmm rätt knäppt för man behöver inte ens känna de som man är "vän" med..

2009-01-25 @ 21:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0