Myskväll

Igår hade jag en riktigt mysig kväll med Becca och Tobias. Jag lämnade barn och Ronnie hemma och åkte till just Becca och Tobias. Danne är på skidresa och Alicia sov hos farmor och farfar. Vi gjorde hemmagjord sushi som vart riktigt mumsigt. Jag tror att jag åt 13 bitar. Jösses va min mage var full efteråt. Sen mös vi i soffan och pratade om allt mellan himmel och jord. Tobias var på ett spexhumör och försökte på alla sätt och vis få oss att titta på honom. Det är ju inte varje dag som han får egentid med sin mamma och gudmor. Efter en stund var det dax för Guitar Hero. Då lessnade Tobias och ville sova. Vid 23 åkte jag hem för då kände jag att ögonen började bli lite dimmiga.
Tack för en jättemysig kväll med god mat och gott sällskap.
   
Vill du smaka? Buskille

Kommentarer
Postat av: Rebeccas.se

Tack för igår, var så trevligt!

2009-02-08 @ 21:34:17
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0