Lets Dance

Jag har en favorit i Lets Dance och det är Magnus Samuelsson. Jag tycker att han är duktig. Han är stor som ett berg, han väger dubbelt så mycket som de andra i Lets Dance och han är stel som ett berg men ändå så kan han åla sig, vicka på höfterna och faktiskt dansa. Jag är imponerad av denna karl.

Jag måste ju berätta att Magnus och jag är nästan vänner. För ca fem år sedan när jag jobbade på Onoff så hade vi ett event i butiken som jag var ansvarig över. Det var Babyliss som demostrera sina nya hårtrimmrar och på den tiden(vet ej om dem gör det fortfarande) så sponsrade Babyliss Magnus Samuelsson. Så då passade vi på att bjuda in honom till detta event. Magnus skulle bevisa sin styrka med hjälp av diverse järnstänger och däck, Babyliss skulle visa upp sina produkter.
När Magnus kom in på lagret så fick jag en chock över hur stor han verkligen var. Han var nästan tvungen att ducka när han gick in genom lagerdörren, och lagerdörrar brukar vara rätt höga.
Jag pratade lite med Magnus och han var riktigt trevlig. Sådär bamse trevlig. 
För att få in järnstängerna och däcken från Magnus bil till butiken så fick vi använda palldragaren. Det var ju ingen som orkade bära dom sakerna. Jo Magnus men han värmde upp inne på lagret.
Det kom väldigt mycket folk till butiken, men jag tror att det flesta ville se Magnus och inga hårtrimmrar.

Jag har kort på detta event men jag är lite emot att lägga ut kort på folk i bloggen utan att frågat dem och så väl känner jag inte Magnus så jag kan fråga honom. Hihi.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Jag gillar också Magnus. Han verkar vara en schysst kille som verkligen försöker.

2009-02-28 @ 19:41:22
URL: http://www.magdis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0