Flying solo

Imorse åkte Ronnie iväg på en tredagars utbildning med övernattning med sitt jobb. Så nu har jag och barnen huset för oss själv. Jättetråkigt att Ronnie är borta självklart men även nyttigt för oss alla.
Vi är inte helt ensamna, min mamma kom ner i fredags för Mejas kalas och då passade hon på att stanna denna vecka också, för att hålla mig och barnen sällskap. Jätteskönt att ha mamma här. Imorgon åker jag och Meja hem till Olivia och Carro, medans Wiggo får vara hemma med mamma(Wiggo har ledigt den här veckan). Och på fredag eftermiddag åker jag själv till farsta och träffar Ingela. Barnen är hemma med mamma. Åå va jag ska njuta, det var inte direkt igår jag var i farsta själv och träffade en kompis.
Tack mamma för din hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0