Ball Breakers

Igår var jag och Ronnie på min kusins 40-års fest som hölls på Ball Breakers. Vi var totalt 14 stycken, nio killar och fem tjejer.
Vi började med lite mingel och en välkomstdricka. Efter det var det dax för att tävla i bilbanerally. Trist tyckte jag först, men herregud va kul jag hade. Det roligaste var att jag var den enda tjejen som kom till finalen, så det var jag och fem killar i finalen. Hur gick det då kanske ni undrar? Nja det gick inte så himla bra, jag kom sist men vad gör det, jag är lika glad för det.
En liten del av bilbanan. Bilarna.  

Nästa moment, middag. Den bestod av en Ball Breakers burgare och pommes. En helt okej burgare, dock inte i min smak. Till det fick vi välja antinge vin, öl eller vatten. Jag valde vatten på grund av min mage. Mitt dryckesintag under kvällen bestod av vatten. Glömsk som jag blivit så missade jag att fota burgaren.

När alla var mätta och belåtna så var det dax för att köra vanlig bilsimulator. Rätt roligt fast jag vart lite snurrig i huvudet för bilden rörde sig så fort. MEN ändå lyckades jag ta mig till final här också. Och åter igen, ensam tjej bland killarna i finalen. Tyvärr hamnade jag på sista platsen även här.
Ronnie kör den vanliga bilsimulatorn.

Vi fick även prova att köra en G-krafts bilsimulator. Det var hur kul som helst, men jäklar vad man skakade när man hamnade ute i bushen.
Jag provar på G-kraft simulator.Inte de bästa skorna att köra i.

Sista momentet: Discobowling. Jag, Ronnie och min kusins sambo Birgitta hamnade på samma bana. Jag är sådär på bowling, Ronnie är oftast stjärnan när vi bowlar och Birgitta har aldrig bowlat förr. Det slutade med att Ronnie kom sist, han var riktigt ur fas, tvåa kom Birgitta och jag vann. Äntligen fick jag vinna nåt under denna kväll. Jippi!
Me in action!  Ronnie in action! Hungrig!


Sammanfattning av kvällen: Trevligt sällskap, roliga aktiviteter, mycket skratt och en nöjd kusin.
Vår present till kusin: En ölkorg med diverse tillbehör.  


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Låter som ni hade jättetrevligt! Kul att göra något lite annorlunda ibland.

2009-02-15 @ 20:54:45
URL: http://www.magdis.se
Postat av: Rebeccas.se

Verkar vara en rolig kväll! Skön bild på dig och kulan! :D

2009-02-15 @ 21:09:38
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0