Tupperware

Idag bjöd jag hem några vänner på ett Tupperwareparty. Dem som lyckades komma var Becca, Karin, Ingela och min mamma. Helen(säljaren) berättade om de olika produktena och efter det fick vi klämma och känna. Jag beställde två flaskor som man tex kan ha olja och vinäger i, men jag har nog tänkt att ha nåt annat i.
Tupperware har mycket bra saker som man bara vill ha, synd bara att dem kostar en del.
Eftersom jag var värdinna så fick jag en gåva, en vispskål och en slickepott.

Vi hade en trevlig och mysig eftermiddag och Karin vann "handla mest-priset" som var en gullig liten burk.

Vill ni själva ha ett party så hojta till, för då kan ni få numret till Helen av mig.

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, jag vägrade ju ha Tupperwareparty så jag ska nog inte ringa Helene.

Däremot ropade jag in lite från Tradera, det fanns ju en hel del där. :-D Lite ful får man vara.

2009-12-11 @ 13:00:21
URL: http://www.bengalning.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0