Ryggskott

I torsdags när jag var ute och skottade på tomten så knäckte det till i ryggen. Det gjorde ont men inte så jättemycket, så jag skottade klart.
MEN när jag ställde mig i duschen så kände jag hur smärtan bara kom mer och mer. Dagen gick och det var dags för mig att åka och träna, jag tänkte att det kanske är bra för ryggen att träna lite. När jag hoppade ur bilen i farsta så hade jag så ont att jag knappt kunde gå. Det var bara att åka hem igen och lägga mig i soffan. 
Igår följde jag med Becca till Ica Maxi för lite handling och när hon lämnade av mig hemma så var hon tvungen att hjälpa mig ur bilen. Det bara låste sig, det gjorde så ont. Idag gör det lika ont och jag måste ha hjälp när jag ska ställa mig upp.
Känns inget skoj det här, nu när snön äntligen kommit. Jag vill ju ut och leka i snön eller åka snowracer med barnen.
Det ska tydligen vara bra att gå mycket när man har ryggskott men på plant underlag(vilket det inte är ute nu) så jag funderar på om jag ska åka till gymmet imorgon och gå på gåbandet.

Har ni nåt bra tips att ge mig så tell me. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0