Liten värld vi lever i.

Ronnie och jag har letat på Blocket efter ett Malm sängbord men inte hittat nåt som vi tyckt varit billigt. Vi ska ha den på min sida av sängen för det blir för trångt på Ronnies sida.
Hur som helst, igår var jag, Ronnie och Ingela på Ikea. Då berättade jag för Ingela om vårat lilla problem. Då häver hon ur sig att ett sånt har jag på vinden. Den kan ni få av mig. Vi tackar och är jätteglada.
Vi går vidare till bokhyllsavdelningen. Ingela velar hit och dit, ska hon välja Billy eller Bestå. Till slut väljer hon Billy och då kommer Ronnie på att vi har en smal vit Billybokhylla som vi vill bli av med, och en sån vill Ingela ha. Så vi bytte, vi fick ett sängbord och Ingela en smal bokhylla.
Hur liten är världen egentligen. Helt otroligt vilken fullträff det vart.


Vårat nya sängbord. I like!

Ingelas nya Billy, dock utan glasdörrarna.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja det vart ju hur bra som helst!! Å tack för hjälpen igår...både med att montera hyllorna och lyfta upp den ena när den rasat... Jag var rätt skärrad igår när ni kom tillbaka, inte meningen att låta avig om jag gjorde det. Imorgon får jag förhoppningsvis hjälp att förankra den i väggen, sen kan alla saker flytta in! Jag tror resultatet kommer att bli gryyyymt!

Puss å Kram

2009-08-31 @ 23:29:46
Postat av: Karin

Hahaha, en helt onödig resa till IKEA med andra ord!

2009-09-01 @ 07:56:48
URL: http://www.bengalning.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0