Tips till träningssugen

Friskis & Svettis kör en kampanj nu som heter "Träna hela september för 150:-" Det vill säga att man får träna ALLT dem har att erbjuda tex spinning, jympapass och styrketräning.
Det passar mig perfekt med tanke på att jag har tänkte att börja träna där nu i veckan. Jag köpte septemberkortet idag och får börja träna redan nu. Så imorgon ska jag köra mitt första träningspasset.

Så har ni tankar på att börja träna men vet inte vart, testa Friskis & Svettis. Ett mycket bra erbjudande måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: Rebeccas.se

Nice. Jag såg att de hade gympingpass en gång i veckan i Tungelsta. Passar ju rätt bra, och vi får 500kr i friskvårdsersättning per termin. Hmm...

2009-08-27 @ 12:20:41
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Magdalena

Tack för tipset, nu är jag också medlem :-) Som du redan vet iofs :-) Ses imorrn. Kram

2009-08-27 @ 20:13:24
URL: http://www.magdis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0