En mycket bra dag.

Imorse kl 0800 satt jag och Ronnie i bilen på väg ut till Siggesta gårds backluckeloppis, för att sälja lite mer saker som vi hade hittat i källaren. Det visade sig att vi hade ganska mycket bra saker med oss för vi sålde utav bara sjutton. Även jag lyckades göra lite bra fynd hos de andra säljarna när jag tog en runda. Jag kom tillbaka med hela famnen full med saker, självklart till barnen.

Klockan 15 var det slut och vi åkte hem och lastade ur bilen på dem sakerna vi inte fick sålda. Istället lastade vi in barnen och åkte hem till Linda och Henke för dem hade kalas. Wiggo var eld och lågor, som han har tjatat hela veckan om att få åka hem till dem. Mycket god mat och tårta vart det, lite för mycket. Barnen hade det skoj och busade med Linda och Henke. Till slut vart barnen lite väl busiga/trötta så vi åkte hem.
Tack Linda och Henke för en mysig kväll med en massa gott att äta och trevligt sällskap.

Passar även på att än en gång gratulera Linda och Henke till magen.
Linda är gravid i vecka 17 och jag är såååååå himla glad för deras skull. Jag säger bara jippi jippi.
Ni kommer att bli underbara föräldrar, det vet jag. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Rebeccas.se

Vad kul att ni blev av med så mycket! Åh vad roligt med Linda och Henkes bebis, hälsa och gratta från oss!

2009-08-27 @ 12:12:32
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0