Lille Melvin

Idag på dagen var jag och Meja hemma hos Magdalena och Melvin, resten av familjen Magdalena var på dagis och på jobbet. Jag hade köpt  med mig lunch i form av gott bröd och pålägg.
Lille Melvin låg mest och sov som små bebisar gör, ibland vaknade han och ville käka. Men gud så söt liten kille han är, en riktig liten sötnos.
Meja tittade lite konstigt på Melvin och undrade vem/vad han var, hon har aldrig sett en sån liten bebis. Hon var inte så jätte intresserad av Melvin för hon satte igång att bygga med duplo och åka bil istället.
Jag och Magdalena hann prata en hel del och det var riktigt mysigt. Dock var inte Meja på sitt bästa humör tyvärr. 
Ett supermysigt besök som jag gärna gör om igen, snart!

Sover så sött  Meja hittade Max duplo

Såå liten                      En mindre glad Meja


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Tack för idag! Jättetrevligt att ses. Och tänk att du var först IGEN ;-)

2009-04-07 @ 20:52:16
URL: http://www.magdis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0