Filmtips

Om ni inte har  sett "Män som hatar kvinnor" ännu, så gör det. Vilken otroligt bra och spännande film.



Det var jag och Linda som var och såg den igår. Vi hade lite tid att fördriva innan filmen började så vi strosade runt i Sickla och tittade i affärer. Linda kom på att Meja ej fått någon födelsedagspresent av henne ännu. Så hon köpte en söt kjol och en vit kortärmad tröja. Tack Linda, du är bara för underbar.
 
Tröjan hittade jag ingen bild på.

Jag hade en jättemysig middag och biokväll med min bästa barndomsvän. Det gör vi om snart igen tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaaa det gör vi!

2009-04-25 @ 11:19:35
Postat av: Susanne

Vilken söt kjol!!!! Passar verkligen perfekt för Meja :)

2009-04-29 @ 18:41:35
URL: http://yssasblogg.blogspot.com/
Postat av: Rebeccas.se

Vad kul att komma ut lite! Vill också se den filmen, men jag väntar tills den kommer på dvd.

2009-04-29 @ 21:58:59
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0