Roligt

Hittade den här hos Becca så jag tänkte göra den.

Slå upp adressboken i din mobil.


Har du kysst nummer sju?

Nope det har jag inte.


Har du träffat nummer nio i veckan?

Nej jag har inte träffat Charlotte och Danne.


Älskar du nummer tio?

Nja det vet jag inte, men jag gillar henne.


Är nummer elva en sötnos?

Det borde ni fråga Becca om för det är Danne.


Är nummer femton en bästis?

Nej absolut inte.


Har nummer sexton gått i samma klass som du?
Nej, det är min pappas fru.


Brukar du hänga med nummer nitton?
Japp senast igår.


Är nummer tjugo bra?
Ja Ingela är otroligt bra.


Gillar du nummer tjugosex?
Ja jag gillar Kenny. Han hjälpte mig massor när jag jobbade på Onoff.


Vet du om nummer trettioett har ett förhållande?

Ja det har han. Han är sambo med Ronnies ena syster.


Hur känner du nummer trettioåtta?

Det är Ronnies andra syster.


Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?

Nej det är min mamma.


Hur länge har du känt nummer fyrtionio?
Hela mitt liv har jag känt min mormor.

Testa du också, det är så roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0