Lunchsällsis, minimaran och tatuerad.

Idag var Meja och jag hembjudna till Carro och Olivia. När Wiggo var lämnad hos dagmamman så begav vi oss hem till familjen Carro.
Historik om mig och Carro:
Carro och jag har gått i samma klass så länge vi gått i skolan dvs låg-mellan-hög och gymnasiumet. Wiggo föddes i nov 2005, hennes son John föddes feb 2006 så det skiljer ca tre månader mellan dom. Meja föddes 29 jan 2008, hennes dotter Olivia föddes 30 jan 2008 så det skiljer en dag mellan dom.
Tillbaka till nutiden:
Carro bjöd på kaffe, en väldigt god lunch och ännu mer kaffe. Barnen lekte, upptäckte varandra och busade. Vi hade en superduper trevlig fika/lunch. Carro och jag har alltid så mycket att prata om, så tiden bara rusar iväg. Tack för idag, det måste vi göra om.

Vid 1530 var det dax för Minimaran som dagmammorna anordnat. Barnen skulle springa en runda på en äng och när dom kom i mål så fick dom en festis och en ask med russin som vinst. Wiggo var lite blyg och ville inte vara med på uppvärmningen, han sa öven att han inte ville springa. Men när jag sa att jag skulle springa med så vart han genast på. Och när vi väl var iväg så tyckte han verkligen om det. Efter bjöds det på fika i gräset.
Tyvärr fick jag inga bra bilder.

Efter minimaran så åkte jag till tatuerarstudion och intog plats. Ajaj va ont det gjorde denna gång men jag är så nöjd.
Tatueraren tyckte att "Wiggo" tatueringen(Det var en annan som gjorde den) hade blekts väldigt fort så han tyckte att jag skulle bättra på den. Han använder en annan teknik och färg än vad hon gjorde som gjorde "Wiggo". Så nu ser inte tatueringarna lika ut vilket jag vill att dom ska göra. Så jag ska boka en ny tid hos honom så får han göra om "Wiggo" och då ger han mig även lite rabatt.
Bild kommer så fort svullnaden gått ner och allt är läkt.

Kul det var här         Vilken fin body du har.

Kom så pussas vi     Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0