Kalas och Helenes krog

Igår stod Tobias kalas på schemat. Han fyller redan 1 år på måndag. Hur har detta gått till. Han var ju en liten bebis alldeless nyss. Det bjöds på en massa godsaker så som kakor och hemmagjord tårta. Mums! Det var jätte trevligt och kul att träffa allt folk.  Tack för allt familjen Becca.

  Fundersam Tobias

På kvällen skjutsade Ronnie hem mig till Ingela. Där var även Linda och Jenny. Alla tre gamla arbetskamrater. Vi träffades för att vi skulle fira att Linda fyllt 30år vilket var ett tag sedan(juli). Vi tog med oss Linda till Helenes krog.  Vi satt och babblade en massa och åt grymt god mat. Jag har inte träffat Linda sen i maj förra året så det var på tiden att vi sågs igen. Vi hade det mycket trevligt men alla var dock lite trötta så vi åkte hem runt 23-tiden. Tack för en trevlig kväll på stan.

Jag beställde en HK-burgare. Synd att jag bara orkade äta upp hälften.

Kommentarer
Postat av: Rebeccas.se

Tack för ni kom och för fina presenter!

2008-09-21 @ 11:28:53
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0