Gåvornas dag

Idag hämtade jag Wiggo lite tidigare hos dagmamman så åkte jag, barnen, mormor och morbror Jimmy till outleten i Barkaby. Vi tittade runt i ett gäng affärer och till slut hamnade i på Puma. Morbror Jimmy hade spenderar byxorna på sig idag. Han köpte ett par cool pumaskor till Meja.Wiggo har likadana fast en annan färg som han fick i doppresent och nu ligger dom i hans minneslåda. Mejas kommer hamna i hennes minneslåda sen också.
Efter puma gick vi till Toys`R`Us. Där köpte Jimmy en "raggarbil" till Wiggo, som Wiggo själv valt. Även mormor hade spenderarbyxorna på sig. Hon köpte en dockvagn till Meja. Ja jag vet, Meja är lite liten ännu men det var så bra pris på den. Den var nedsatt med 600:- så mormor kunde inte låta bli.
Jag sprang in på Ikea en jättesnabbis och köpte några saker som jag missade att köpa sist vi var på Ikea.
Tack mormor och morbror för de fina presenterna.

 

 

Kommentarer
Postat av: Rebeccas.se

Värsta julafton! Vilka fina saker!

2008-09-01 @ 22:34:17
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Magdalena

Åh, vilka superfina skor! Skoj med så mycket presenter =)

2008-09-02 @ 17:18:31
URL: http://www.magdis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0