Tungt nu

Nu är det en jobbig tid för mig. Först är det Wiggos konstiga svullnad som ingen verkar vilja ta på allvar. Har fått tips om att ringa Handens närsjukhus och begära pricktest för nötter och soja. Men där svarar dom ju aldrig.
Sen har min pappa hamnat på sjukhus. Vill inte säga för mycket men det har med hjärtat att göra iallafall och det är väldigt allvarligt. Nu väntar vi på "domen", och jag lovar att det är en jobbig väntan.
Jag försöker hålla mig sysselsatt så jag kanske inte tänker så mycket på allt elände. Men på kvällen när barnen har somnat och teven är på så kommer tankarna. Tänk om..........
Ronnie åker på utbildning med övernatting imorgon, då passar jag och barnen på att åka upp till min mamma över natten. Ska bli skönt att komma ifrån "vardagen" en stund.
På återseende.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Håller tummarna för att allt ska ordna sig! BAMSEKRAM

2008-10-08 @ 21:24:56
URL: http://www.magdis.se
Postat av: Linda

Nej va jobbigt, hoppas verkligen att det blir bättre.



Kram kram

2008-10-08 @ 22:05:49
Postat av: Linda R

Håller tummarna för dig!



Ring om det är något, du vill prata om!

KRAM

2008-10-09 @ 08:10:30
Postat av: Susanne

Nämen, stackars dig!!! Håller också tummarna för att det ska ordna sig!!! Om du inte får tag i dem på Handen, åtk dig och sätt dig när det är jour och åk inte förrän någon hjälpt dig med Wiggo! Ett annat tips är vårdcentralen i Västerhaninge - min mamma säger att de är väldigt bra där - åtminstone de läkare hon haft kontakt med.

Stor kram!!!

2008-10-09 @ 20:03:10
URL: http://yssasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0