Nytt försök

I onsdags bestämde jag och Ronnie oss för att testa igen om Wiggo är redo att somna själv på kvällarna. Jag erkänner att vi mutade honom lite. Vi sa att om du somnar själv så köper vi en ny ficklampa imorgon.(Hans första har gått sönder) Och han gick med på det och somnade själv, dock med lite snyft och ytterst lite gnäll. Så igår åkte vi till Biltema och köpte en ny. När det var dax för Wiggo att sova så protesterade han, men då sa vi att nu har du ju en ny ficklampa som du kan lysa med om det är läskigt.( Han har blivit lite mörkrädd) Han accepterade det och gick och la sig själv. Ronnie fick gå in några gånger till honom men efter ett tag så sov han. Ikväll vet jag inte riktigt vad han håller på med, han ropar efter oss, han sjunger, han leker med det han kommer åt och nu sitter han på pottan för han vart helt plötsligt nummer 2 nödig. Vi får se hur denna kväll slutar. Återkommer!

Uppdatering kl:21:50:
Efter lite gnäll och kryp på golvet så somnade Wiggo till slut helt själv igen. Nu hoppas vi att det går imorgon också.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas det håller i sig men det tror jag min gudson är ju sååå duktig....

2008-10-24 @ 23:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0