Hemma igen

Nu är jag hemma igen från en väldigt intensiv helg med shopping. Massa tusenlappar fattigare men då har vi fått kläder till barnen, regnkläder till mig, lite saker till Ronnie och julklappar. Julklapparna är nästan klara ,det fattas bara några stycken.
Jag och Carro har haft det jättekul. Mycket skratt och hyfsat mycket sömn.
Däremot har Ronnie inte haft det så kul. Han fick över 39 graders feber igår morse och var rätt dålig. På kvällen hade han 40 grader. Varför händer det när just jag ska åka i vägen en helg och ha skoj. Nåväl, han kämpade på och var en riktig fighter. Kl 19 somnade båda barnen och Ronnie strax där efter. Nu fick han verkligen känna på hur det är att vara hemma och sjuk med två barn. Idag mår han bra, lite ont i hals och huvud bara.
Bilder blir det tyvärr inga för då avslöjar jag ju julklapparna som ska vara hemliga ett tag till för några av er.

Kommentarer
Postat av: Rebeccas.se

Välkommen hem! Kul att du hittade en massa saker! Du kan ju lägga ut bilder på det som inte är julklappar!

2008-10-05 @ 22:49:21
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Magdalena

Kul att du är nöjd =) Skönt att julklapparna nästan är klara! Vi är oxå nästan klara, vi köper ju bara till Max =)

2008-10-06 @ 17:26:45
URL: http://www.magdis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0