Fredags-dejt

Idag hade jag och barnen en dejt med Carro, John och Olivia. Vi for dit på förmiddagen och mötte upp dom utanför deras hus. Vi tog en promenad till affären, sen gick vi hem till dom. Vi hade en riktigt skön och avslappnad för och eftermiddag med lunch och fika. Barnen hade som vanligt skoj och vi mammor babblade en massa strunt. Mycket trevligt. Vi har en dejt snart igen, tycker jag.

Snöret var roligare än helikoptern Söta Olivia

Killarna äter godisbilar och tittar på Rorri. 

Så här såg John och Olivias rum ut efter att barnen härjat runt där.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Vet du, när jag såg den första bilden trodde jag att det var ett gammalt foto på Wiggo =) Så lika de är!

2008-10-26 @ 09:37:16
URL: http://www.magdis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0