Feber

På eftermiddagen efter att jag hämtat Wiggo hos dagmamman så tyckte jag att han inte var sig lik. Han var lite hängig men jag tänkte att han var trött. Nu innan han skulle gå och sova så var han stekhet. Vi tempade och han hade 39.1. I med alvedon och bums i säng. Han somnade på två sekunder.
Nu hoppas jag att han slipper åka på en feberkramp. Han har fått två såna tidigare när han haft hög feber, men det var för ca ett år sedan. Och det var inget kul att vara med om. Läkarna säger att man växer ifrån feberkramperna så vi hoppas att han gjort det nu. Håll tummarna för oss men mest för Wiggo.


Kommentarer
Postat av: Rebeccas.se

Åh nej, har Wiggo åkt på det där nu! Stackarn! Hoppas ni slipper feberkramper (men det tror jag!) och att han kryar på sig snart!



Kram

2008-10-01 @ 21:15:13
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0