Wiggos dag

Dagen började med att jag Ronnie och mormor väckte Wiggo med presenter och (falsk) sång. Han såg väldigt förvånad ut, han fattade nog inte vad vi höll på med. Han fick öppna två presenter och han vart jätteglad.
Vi avnjöt en god frukost sen tog vi det lugnt i soffan en stund. Vid 10 åkte vi till farsta och mötte upp Becca och Tobias. Vi tittade runt i affärerna och shoppade en aning, lunch sen ännu mer shopping.
När vi kom hem så tog Wiggo och mormor en mysig promenad med mormors hundar. När dom kom hem igen så for jag iväg på några ärenden så mormor fick vara barnvakt.
Hemma igen. Då hade jag hämtat Ronnie från jobbet, handlat på Maxi till kalasen, handlat fikabröd till minikalaset som vi hade ikväll och även handlat hamburgare som Wiggo fick bestämma idag. Efter middagen fick Wiggo öppna resten av presenterna från oss. Det bara lyste i ögonen på honom, han var så himla glad. Det vart även lite fika när morbror Jimmy kom.
Sammanfattningvis så tror jag att Wiggo har haft en riktigt bra dag med mycket presenter och gratulationer.
Tack alla för era gratulationer.
En nyvaken Wiggo som öppnar det första presenterna.
Meja vill också öppna presenter.
Spännande, vad finns det i paketet?!
Nästan hela Rorri-familjen och en Rorri-film(Nu har han båda filmerna)
Blixten kortlek, badskum, plåtväska.

Kommentarer
Postat av: Rebeccas.se

Vilka fina presenter, förstår att han blev glad! Men tjejbilen Cissi saknas ju vad jag kan se ;-)



2008-11-20 @ 22:17:16
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Jenny

Rebecca: Det har du rätt i. Men vart är hon då?!

Måste leta efter henne så får det bli en julklapp till.Har inte sett Cissi i affärena.

2008-11-20 @ 22:20:36
URL: http://daysofjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0