Mini födelsefika

Ikväll kom Becca med fam och min bror hit för en mini födelsefika. Jag hade ingen lust med nåt direkt firande så det vart väldigt lugnt och sansat. Den berömda cheesecake gick åt på ett nafs. Wiggo och Alicia fick en varsin isglass som slukades väldigt fort. Jag fick även några fina presenter.



Presentkort på Brothers & Sisters från min bror.
En egengjord väska från Becca med fam.
En almenacka som ej var leveransklar än. Det kommer vara foton på barnen i den när den är klar. Även denna fick jag av Becca med fam.



Blommor från Ronnie & barnen. Jag har redan fått min present från dom, vilket var en jacka. Supernöjd!

TACK så väldigt mycket för alla fina presenter och uppvaktningen ikväll.

Passar även på att Tacka alla som ringt, smsat eller skrivit i bloggen. Ni är underbara allihopa.

Kommentarer
Postat av: Rebeccas.se

Tack för fikat, vad roligt att du gillade presenterna. Och som vanligt får du en som inte är levererad. ;)



Kram

2008-11-04 @ 23:13:24
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0