En superkul utekväll.

Igår var jag ute med några av mina tjejkompisar(Becca , Carro, Ingela och Maria)och åt en grym middag på Axela. Anledningen till att vi var ute var för att fira min födelsedag. Jag åt roquefourt gratinerad fläskfilè med rödvinsås och potatisgratäng till varmrätt och till efterrätt vart det Äppelkaka med kanel och glass. Det var bland det godaste jag ätit. Jag rekommenderar verkligen det stället.
Vi hade så himla trevligt, vi skrattade i princip hela tiden. När vi kände oss klara där så mötte vi upp min bror och så gick vi till Imperiet som ligger i Skrapan. Där drack vi några drinkar och babblade vidare. Jag fick en liten present av Becca som var ett sittunderlag. När vi var i parken i fredags så hade jag inte sittunderlag och det snappade Becca upp. Tack gumman! Det var jättefint.
Tack tjejer för att ni var med och gjorde min kväll till en toppen kväll. Det tycker jag att vi gör om igen. Och tack för den goda middagen ni bjöd på.

Tyvärr vart det inga kort. Kameran var med men jag glömde totalt bort att fota.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Åh så sjukt gott det låter! Vad bra attt ni hade så trevligt också! Synd bara att jag inte kunde vara med detta år heller =(

2008-11-09 @ 18:39:40
URL: http://www.magdis.se
Postat av: Linda S

Håller helt med Magdalena supertråkigt att jag inte kunde hänga med:(



2008-11-09 @ 20:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0