Tiden som varit, tiden som är och tiden som kommer!

För 5 år sedan...
Var Ronnie och jag hyfsat nyförlovade. 1/3-03

För 3 år sedan...
Var jag gravid med Wiggo och jobbade mina sista månader på Onoff (vilket jag inte visst då)

För 1 år sedan...
Vart jag gravid med Meja, Wiggo vart 1½ år och sa jag upp mig från Onoff.

För 3½ månader sedan...
Kom Meja till världen.

Igår...
Var jag och Wiggo sjuka i ögoninflammation. Jätte tråkigt.

Imorgon...
Shopping i Farsta med Becca på förmiddagen , sen ska jag och barnen bara vara hemma och mysa. Ronnie jobbar till 21:15.

Om ett år...
Är jag fortfarande mammaledig och myser av de sista månaderna jag har kvar tills det bär av ut i arbetslivet igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0