Sjukdom, Mvc och promisar

Idag vaknade jag av att  Wiggo grät. Jag går ut och kollar läget. I badrummet står Wiggo och Ronnie. Jag frågade Ronnie vad det var för fel och han säger att Wiggo är lessen för han får inte upp ögat. Japp, Wiggo har åkt på en till ögoninflammtion. Jaha hur gör vi nu då, Ronnie ska jobba och jag ska till Mvc. Kände att jag inte kunda skjuta upp Mvc-besöket för det har skjutits upp några gånger redan. Så Wiggo fick helt enkelt hänga med Ronnie till hans jobb.
Eftersom jag tänkte gå till mvc, vilket är en bit så ville Becca och Tobias gå med mig och Meja. Mvc-besöket gick bara bra. Så nu är gravidtiden avslutad. Efter besöket så gick vi till ÖB, Mcdonalds för lite lunch och sen till Babyland. Sen var det dax att gå hemåt igen för Becca skulle hämta Alicia. Vi gick hemifrån kvart i tio och kom hem igen vid halv tre. En riktig skön promenad med några stopp.
När jag kom hem så hade Wiggo och Ronnie kommit hem från jobbet.Ronnie slutade lite tidigare. Wiggo var jätte glad för att han fått vara på pappas jobb. Ronnie tyckte nog det var lite mys att ha med Wiggo.
Resten av eftermiddagen tog vi det bara lugnt. Runt sjutiden gick vi ut på en kvällspromenad. Och det var så skönt för det var så lugnt och fridfullt ute, precis som en vårkväll ska vara.
Nu är det dax för att nanna. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0