Händer inte så mycket, men lite!

Det händer inte så mycket just nu i familjen Larsson/Ivars liv. Men lite försöker vi hitta på iallafall. Vi fixar och donar på tomten( försöker få det lite fint iaf), Ronnie jobbar, Wiggo är på dagis, Meja och jag tar dagarna som de kommer. Vi går på underbara promenader, myser, städar, fikar och njuter av solen.
Wiggo har börjat prata massor nu. Man får ju knappt hejd på honom. Det är så kul, man kan kommunisera på ett annat sätt med honom.
Meja är en glad liten prick. Är glad för det mesta. De enda gångerna hon är lessen är när hon är hungrig, trött eller vill ha ny blöja. Hon har börjat skratta högt och hon tränar på att vända sig från rygg till mage. Hon vill väldigt sällan ligga ner utan försöker häva sig upp till sittandes, vilket självklart inte går. Så söt!

Idag ska jag och Meja till farsta för att träffa Ingela, som jobbar där den här veckan. Vi ska luncha och babbla så mycket man hinner på en timme. Ingela vill passa på att mysa med Meja en stund också. Ska bli kul att träffa henne för det var väldigt länge sen sist.
Ikväll ska vi på motorcykelträff. Varje onsdag strömmar det in motorcyklar från alla håll och kanter på en  parkering vid skogskyrkogården. Det är en häftig stämning och Wiggo är eld och lågor. Han går som på moln när vi är där. Igår var vi på speedway, vilket också var en lyckoträff för Wiggo.
Glömde att ta med kameran igår men ska ta med den idag så jag uppdaterar med foton senare.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Glömde ju fråga hur Wiggo tyckte det var på Speedwayen och idag. Bra antar jag! :-D
Kram till mina små sötnosar!

2008-05-07 @ 22:14:53
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0