Går med svansen mellan benen!

I lördags när jag och Becca satt i bilen på väg till Max kalas så sa jag till Becca: Undrar om det är mina linser som strular igen för jag är lite irriterad i ena ögat. Tänkte inte mer på det men när vi varit hos Magdalena en stund så började ögat rinna. Hmm har jag fått Wiggos ögoninflammation tänkte jag. Jag försökte att ta i så lite saker och folk som möjligt, ifall jag nu hade drabbats av den.
Senare på kvällen vart det värre och värre. Ögat var blodsprängt och svullet. Så det var ju bara att konstatera att jag fått ögoninflammation.
Vaknade igår morse av att jag inte fick upp ögat. Tvättade och baddade ögat hela dagen men igår kväll upptäckte jag att även öga nummer två drabbats .Suck! Vaknade imorse av att jag inte såg ett dugg pga att båda ögonen hade geggat igen. Så nu sitter jag och Wiggo här med ögoninflammation.

Jag vill passa på att be om ursäkt för att jag kom till Max kalas med ögoninflammation men jag hade inte en aning om att jag hade fått det. Det kom som ett brev på posten. Visste jag det skulle jag ju självklart avbokat. Hoppas att ingen annan drabbats som var på kalaset. FÖRLÅT!!!!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Det är sånt som händer, som man brukar säga =) Hoppas bara ni blir friska snart! Det verkar rätt så obehagligt... Än så länge är vi krya iaf =)

2008-05-12 @ 19:28:25
URL: http://www.magdis.se
Postat av: Rebecca

Det kunde ju inte du veta. Sen får jag ju skylla mig själv som umgicks med dig hela helgen ändå. Har ju varit lite nojjig, men jag tror det är antingen sympatinojja eller linsstrul.
Kram

2008-05-12 @ 19:48:31
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0