Wiggo till Norrtälje!

Igår åkte familjen upp till min mamma som bor på en stor gård i norrtälje. Pga saker som kom emellen så kom vi upp(20:00) lite senare än vad som var planerat. Mamma hade dukat upp med te och skorpor, vilket var väldigt uppskattat och mysigt. Efter att vi slappat  och babblat lite så gick vi och la oss. Sov så himla skönt och Meja vaknade bara en gång under natten.
När vi vaknade idag så åt vi frukost och sen busade vi lite med Wiggo. Vid 10:00 var det dax för mig, Ronnie och Meja att åka tillbaka till storstan.Wiggo var kvar hos min mamma.Han har det så himla mysigt och bra där.Det finns alla olika sorters djur att titta på, men det bästa djuret är nog ändå Ecco,mammas långhåriga schäfer.Det finns även traktorer, lastbilen och massor av leksaker.Kan det bli bättre?
På måndag kväll åker vi upp till mamma igen och sover kvar men på tisdag åker hela familjen hemåt igen.
I helgen jobbar Ronnie till 18:00 så Meja och jag har lite mor och dotter-tid, vilket ska bli väldigt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0