Tobias dop

Igår stod Tobias dop på schemat. Några dagar innan dopet fick han en trist ögoninflammation och förkylning. Men igår mådde han betydligt mycket bättre i ögonen och förkylningen var nästan borta, dock trött men det är ju förståligt.
Allt gick jätte bra, cermonin, fikat och städningen efteråt. Jag var en aning nervös innan cermonin, vilket var onödigt för det var inte så farligt som jag trott( jag gillar inte att stå inför så mycket folk).
Nu är jag officiellt gudmor till Tobias, vilket är en stor ära för mig. Nu ska jag skämma bort det lille trollet.

 Stolt storasyster                            Gänget

 Prällen, förstör inte min frisyr     Döpt Tobias 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack för allt! Ja, skämmer bort Tobias gör du verkligen, med både kärlek och presenter! Gud så mycket han fick av er! Jättetack för all hjälp, du vet att jag uppskattar det jättemycket!

Kram

2008-03-16 @ 22:29:18
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Magdalena

Stort grattis till gudmorskapet! =D Du kommer säkert göra ett fantastiskt jobb ;-) Kram

2008-03-17 @ 09:19:36
URL: http://www.magdis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0