Ny vagn igen!

Häromdagen visade Becca mig ett annonsblad från Babyproffsen. Där hade dom en paraplyvagn för endast 595:-(ordpris: 995:-) bara lör den 15/3. Perfekt tyckte jag för Meja under semestern och framåt. Både Becca och jag var sugna på den, men hur övertalar vi våra karlar som tycker att vi har vagn-köp-stopp. Mina anledningar är att vår brio kombivagn tar upp nästan hela bagageutrymmet i bilen så ingen packning får plats under semester och inga påsar från Gekås kommer in och det är galet, Wiggos brio racer har ej fullt liggläge och det måste Meja ha i den vagnen hon färdas i, sen är den här vagnen mindre och smidigare. Tanken är ju också att vi ska sälja syskonvagnen lagom till sommaren för jag tror inte Wiggo vill åka vagn så länge till då. Sen när jag tycker Meja är redo att sitta framåt hela tiden så säljer vi brio kombin. Och vips så har vi bara två vagnar kvar;)
Kan ni tänka er, mina anledningar gick hem hos Ronnie och imorse åkte han och Danne till Babyproffsen och köpte vagnar. En till Meja och en till Tobias. Oj va Meja vart glad när hon fick se sin nya vagn och hon ser fram emot sommaren när hon ska få använda den...

 Carena Lieback Lux 2007

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Klart Meja ska ha ett riktigt vrålåk! Gubbarna fattar sällan det där ;-)

2008-03-15 @ 22:17:29
URL: http://www.magdis.se
Postat av: Mikaela

Håller med Magdalena, klart tjejen ska åka kungligt! (och snyggt)

2008-03-15 @ 23:56:41
URL: http://lillafamiljens.blogg.se
Postat av: Rebecca

Helt otroligt att killarna inte bara gick med på det, de åkte och köpte den också! :-D

2008-03-16 @ 21:37:18
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0